Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44798
Назва: Інформаційне представлення діяльності аграрного бізнесу в Україні
Автори: Царенко, Анастасія Віталіївна
Ключові слова: аграрний бізнес
інформаційне забезпечення
інформаційне представлення
канали поширення інформації
засоби поширення інформації
інформаційний маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано історіографію, джерельну базу та законодавче регулювання інформаційної діяльності аграрного бізнесу. Досліджено організаційну структуру системи інформаційного забезпечення аграрного бізнесу. Здійснено огляд проєктів з міжнародної інформаційної підтримки суб’єктів аграрної сфери України («АгроІнвест», «Агросільрозвиток»). Розглянуто інформаційний маркетинг як форму просування продуктів і послуг аграрних підприємств. Проаналізовано засоби і канали поширення інформації у сфері діяльності аграрного бізнесу на прикладі агрохолдингів «Нібулон» і «Кернел», а також описано стан інформаційного представлення малого і середнього агробізнесу. Проведений моніторинг інформаційного представлення діяльності великих, середніх і малих аграрних підприємств дав право констатувати, що лише незначна частина агропідприємств здійснюють повний комплекс інформаційних заходів, які мають систематичний характер.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44798
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри історії та документознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Царенко А.В..docx611.38 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.