Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44988
Назва: Адаптація маркетингової діяльності підприємницької структури
Автори: Берлізов, Іван Олександрович
Ключові слова: дипломна робота
макретинг
адаптація
маркетингова політика
маркетингова діяльність
авіаційне підприємство
Дата публікації: 23-гру-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є: процеси адаптації маркетингова діяльність ТОВ «Роза Вітрів». Предметом дослідження є: теоретико-методичні та прикладні аспекти забезпечення ефективної адаптації маркетингової діяльності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій по удосконаленню системи адаптації маркетингової діяльності підприємства. Методи дослідження – методи індукції та дедукції, методи спостереження та узагальнення, метод порівняння, графічні методи, причинно-наслідковий метод, методи управління змінами. Отримані результати та їх новизна – дістало подальшого розвитку запропонований комплекс заходів цінового, рекламного характеру, розширення напрямів реалізації послуг, ринків збуту підприємства та додаткового залучення цільової аудиторії, впровадження яких буде сприяти створенню умов для адаптації маркетингової діяльності підприємства до сучасного бізнессередовища. Рекомендації щодо використання результатів – удосконалений комплексний підхід щодо адаптації маркетингової діяльності підприємства рекомендується використовувати під час проведення наукових досліджень, у освітньому процесі та в практичній діяльності фахівців під час аналізу та оцінювання адаптації маркетингової діяльності на підприємстві. Галузь застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи – матеріали кваліфікаційної роботи можна використовувати на підприємствах авіаційної галузі.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора № 580/од від 29.12.2020р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Керівник проекту: к.е.н. доцент Соловйова Олена Олександрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44988
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки та бізнес-технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2021_076_Берлізов І.О. (1) (4).pdf2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.