Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45153
Название: Теоретичні засади розробки електронного мультимедійного ювілейного видання
Другие названия: Theoretical bases of development of the electronic multimedia anniversary edition
Теоретические основы разработки электронного мультимедийного юбилейного издания
Авторы: Бабієнко, Олександра Юріївна
Ключевые слова: видання
інтерактивність
edition
издание
interactivity
интерактивность
дипломна робота
graduate work
дипломная работа
Дата публикации: янв-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Електронні мультимедійні видання є новим етапом еволюціонування друкованих засобів комунікації, оскільки цей вид передачі інформації можна оцінити як результат часткового поєднання трьох напрямів: друк, комп’ютерні ігри та телебачення. Вже не один рік дослідники прогнозують, що відбудеться повне поєднання та зближення традиційних засобів масової інформації: радіомовлення, періодичного друку та телебачення. Вже зараз на практиці видно, що наявні електронні видання повністю можуть задовольнити потребу користувача у наданні інформації різними способами: візуальним, слуховим та зоровим. Кожне інтерактивне видання обов’язково містить текстову та графічну інформацію, відео та аудіо, все це виконано за допомогою мультимедіа технологій. Нерідко дизайнери додають до електронних мультимедійних видань елементи 3D-графіки, додаткові візуальні спецефекти у поєднанні з вербальними компонентами.
Electronic multimedia publications are a new stage in the evolution of print media, as this type of information transmission can be assessed as a result of a partial combination of three areas: printing, computer games and television. For more than a year, researchers have predicted that there will be a complete combination and convergence of traditional media: radio, periodicals and television. It is already clear in practice that the available electronic publications can fully satisfy the user's need to provide information in different ways: visual, auditory and visual. Each online edition must contain text and graphic information, video and audio, all with the help of multimedia technologies. Designers often add elements of 3D graphics to electronic multimedia publications, additional visual special effects in combination with verbal components.
Электронные мультимедийные издания является новым этапом эволюционирования печатных средств коммуникации, поскольку этот вид передачи информации можно оценить как результат частичного сочетание трех направлений: печать, компьютерные игры и телевидение. Уже не один год исследователи прогнозируют, что произойдет полное сочетание и сближение традиционных средств массовой информации: радиовещание, периодической печати и телевидения. Уже сейчас на практике видно, что имеющиеся электронные издания вполне могут удовлетворить потребность пользователя в предоставлении информации различными способами: визуальным, слуховым и зрительным. Каждое интерактивное издание обязательно содержит текстовую и графическую информацию, видео и аудио, все это выполнено с помощью мультимедиа технологий. Нередко дизайнеры добавляют к электронным мультимедийных изданий элементы 3D-графики, дополнительные визуальные спецэффекты в сочетании с вербальными компонентами.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од, "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: доктор педагогічних наук, професор Лобода Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45153
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2020_186_Бабієнко О.Ю.pdfДипломна робота7.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.