Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45410
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХачатрян, Мікаель Тігранович-
dc.date.accessioned2021-01-21T12:28:28Z-
dc.date.available2021-01-21T12:28:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45410-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Наталія Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractНа сучасному етапі формування ринкового середовища нагального вирішення потребує проблема адаптації підприємств до функціонування в умовах жорсткої конкуренції. Саме конкуренція як рушійний фактор спонукає підприємства та пов’язані з ними суб’єкти економічних відносин до вдосконалення власної діяльності, що робить їх більш успішними на ринку й витривалими у боротьбі за здобуття прихильності споживачів. Індикатором такого успіху є конкурентоспроможність, яка фактично характеризує переваги того чи іншого товаровиробника на конкретному ринку. Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства стає одним з головних факторів виживання й розвитку в умовах змінного оточуючого середовища. Питання пошуку шляхів ефективного використання наявних ресурсів, компетенцій, можливостей розвитку підприємств мають особливе значення, оскільки їх вирішення дозволить забезпечити максимальне завантаження виробничих потужностей, зниження витрат і підвищення якості продукції й послуг, стабільність конкурентної позиції підприємства й збільшення частки лояльних споживачів. Механізми забезпечення конкурентної позиції і контроль його реалізації підтримують стійкий зворотний зв'язок між цілями підприємства й процесом їх досягнення. Тому формування ефективних механізмів підвищення конкурентоспроможності підприємства є основою створення й зміцнення конкурентних позицій на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегія підприємстваuk_UA
dc.subjectуправління конкурентоспроможністю підприємстваuk_UA
dc.subjectоцінка конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.titleФормування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Українаuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2020_051_ЕП_Хачатрян_М._Т(2).pdfФормування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.