Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45410
Назва: Формування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна
Автори: Хачатрян, Мікаель Тігранович
Ключові слова: дипломна робота
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
конкурентна стратегія підприємства
управління конкурентоспроможністю підприємства
оцінка конкурентоспроможності підприємства
конкурентне середовище
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі формування ринкового середовища нагального вирішення потребує проблема адаптації підприємств до функціонування в умовах жорсткої конкуренції. Саме конкуренція як рушійний фактор спонукає підприємства та пов’язані з ними суб’єкти економічних відносин до вдосконалення власної діяльності, що робить їх більш успішними на ринку й витривалими у боротьбі за здобуття прихильності споживачів. Індикатором такого успіху є конкурентоспроможність, яка фактично характеризує переваги того чи іншого товаровиробника на конкретному ринку. Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємства стає одним з головних факторів виживання й розвитку в умовах змінного оточуючого середовища. Питання пошуку шляхів ефективного використання наявних ресурсів, компетенцій, можливостей розвитку підприємств мають особливе значення, оскільки їх вирішення дозволить забезпечити максимальне завантаження виробничих потужностей, зниження витрат і підвищення якості продукції й послуг, стабільність конкурентної позиції підприємства й збільшення частки лояльних споживачів. Механізми забезпечення конкурентної позиції і контроль його реалізації підтримують стійкий зворотний зв'язок між цілями підприємства й процесом їх досягнення. Тому формування ефективних механізмів підвищення конкурентоспроможності підприємства є основою створення й зміцнення конкурентних позицій на ринку.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Кравчук Наталія Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45410
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕБА_2020_051_ЕП_Хачатрян_М._Т(2).pdfФормування та реалізація конкурентної стратегії підприємства на прикладі ПрАТ «Філіп Морріс Україна1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.