Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45430
Назва: Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств
Інші назви: Роль маркетинговой стратегии в деятельности отечественных предприятий
The role of marketing strategy in the activity of domestic companies
Автори: Шевченко, Анна Валеріївна
Shevchenko, Anna
Віленський, Олександр Романович
Vilenskyi, Oleksandr
Пустовойт, Людмила Сергіївна
Pustovoit, Liudmyla
Ключові слова: внутрішнє та зовнішнє середовище
комплекс маркетингу
маркетинг
маркетингова стратегія
внутренняя и внешняя среда
комплекс маркетинга
маркетинг
маркетинговые решения
internal and external environment
marketing mix
marketing decisions
marketing strategy
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки
Бібліографічний опис: Шевченко А.В., Віленський О.Р., Пустовойт Л.С. Роль маркетингової стратегії в діяльності вітчизняних підприємств / Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць // Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - К., 2018. - Вип. № 11(210) - с. 70-74
Короткий огляд (реферат): Мета статті – проаналізувати та визначити роль маркетингової стратегії у функціонуванні підприємств за сучасних умов господарювання та описати послідовність процесу формування маркетингової стратегії на підприємстві.
Цель статьи - проанализировать и определить роль маркетинговой стратегии в функционировании предприятий в современных условиях и описать последовательность процесса формирования маркетинговой стратегии предприятия.
The purpose of the article is to analyze and define the role of marketing strategy in the business activity of enterprises under the current conditions of business environment and to describe the sequence of the process of forming a marketing strategy of the enterprise.
Опис: Важливою особливістю нинішнього етапу розвитку економіки України є орієнтація вітчизняних підприємств на підвищення конкурентоспроможності власних товарів. Ключового значення при цьому набуває маркетингова діяльність, зокрема, формування маркетингових стратегій підприємства. Вітчизняні підприємства не мають достатнього досвіду у маркетинговій діяльності. На багатьох підприємствах дотепер здійснюють виробничо-орієнтоване, а не маркетингово-орієнтоване управління діяльністю і не надають важливого значення стратегічному маркетингу. Тому дуже важливим є вибір маркетингової стратегії, яка б відповідала всім вимогам самого підприємства, забезпечувала ефективну та рентабельну роботу, приносила прибуток та сприяла подальшому його розвитку. Обґрунтоване маркетингове рішення щодо вибору стратегії допоможе підприємству вижити в несприятливому зовнішньому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45430
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко Віленський Пустовойт.pdf67.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.