Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45608
Назва: Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів
Інші назви: Discussion as a method of developing communicative competence of students of practical psychologists
Автори: Доценко, Людмила Василівна
Dotsenko, Ludmila
Каряка, Інна Вікторівна
Kariaka, Inna
Волошина, Ольга
Voloshyna, Olga
Ключові слова: дискусія
мозковий штурм
дерево рішень
комунікативні здібності
комунікативна компетентність
тип спілкування
студенти-практичні психологи
discussion
brain storm
decision tree
communication skills
communicative competence
type of communication
students-practical psychologists
Дата публікації: 2020
Видавництво: Інститут психології імені Г.С.Костюка НАПН України
Бібліографічний опис: Доценко Л.В., Каряка І.В., Волошина О.О. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л.В. Доценко, І.В. Каряка, О.О. Волошина // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України – Київ, Ніжин: ПП Лисенко, 2020. – Том ІХ Загальна психологія. Етнічна психологія. – Випуск 13. – С.98 – 106.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні підходи до визначення поняття дискусія. Представлені результати дослідження особливостей розвитку комунікативних здібностей студентів практичних психологів, до та після впровадження дискусії як методу психокорекції. Отримані дані свідчать, що вдвічі зменшилась кількість юнаків з низьким рівнем комунікативних здібностей та зросла кількість з середнім та високим рівнями. Подано практичні рекомендації, щодо використання методу дискусії для розвитку комунікативної компетентності студентів.
The article highlights the main approaches to defining the concept of discussion. The results of research of features of development of communicative abilities of students of practical psychologists, before and after introduction of discussion as a method of psychocorrection are presented. The data obtained show that the number of young people with low levels of communication skills has halved and the number of young people with medium and high levels has increased. Practical recommendations for the use of the method of discussion for the development of communicative competence of students are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45608
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доценко Л.В._Каряка І.В._Волошина О.О._стаття.pdfнаукова стаття536.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.