Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБокоч, Ростислав Віталійович-
dc.date.accessioned2021-02-09T13:02:01Z-
dc.date.available2021-02-09T13:02:01Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45831-
dc.description.abstractВ ході виконання дипломної роботи було розроблено автопілот БПЛА для стабілізації параметрів в бічному русі на основі інтелектуальних технологій, що дозволить підвищити якість перехідних процесів. Розроблено алгоритм синтезу інтелектуальної системи керування БПЛА в бічному русі. В дипломній роботі розроблено структурна схема моделювання стабілізації курсу в середовищі MATlab та проведено математичне моделювання бічного руху БПЛА з різними типами регуляторів. Порівняльний аналіз результатів математичного моделювання бічного руху показує, що при використанні автопілоту з базою «законів керування» в контурі керування в порівнянні з ПІД-регулятором забезпечується підвищення якості перехідного процесу стабілізації кута напрямку в умовах дії пориву вітру силою 15м/c на 22%, а також зменшує енергетичні затрати на відхилення елеронів на 6%.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБезпілотний літальний апаратuk_UA
dc.subjectнейронна мережаuk_UA
dc.subjectбезпілотний авіаційний комплексuk_UA
dc.subjectвиконавчий механізмuk_UA
dc.subjectнейронна мережаuk_UA
dc.subjectнейро-нечіткий автопілотuk_UA
dc.subjectавтопілотuk_UA
dc.titleАвтопілот безпілотного літального апарату з використанням інтелектуальних технологій. Стабілізація параметрів у бічному русіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри автоматизації та енергоменеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АКФ-2020-151 - Бокоч Р.В..pdfДипломна робота Бокоч Р.В.1.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.