Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45901
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихеєва, Тамара Олександрівна-
dc.contributor.authorMikheyeva, Tamara-
dc.date.accessioned2021-02-10T08:38:08Z-
dc.date.available2021-02-10T08:38:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМихеєва Т. О. Формування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі / Т.О. Михеєва // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2020. – Вип. 2(17). – С. 48-53uk_UA
dc.identifier.issn2411-264X-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45901-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність вирішення проблеми формування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі в процесі їхньої професійної підготовки. Проаналізовано погляди сучасних вітчизняних та зарубіжних науковців щодо професійної підготовки інженерних кадрів у закладах вищої технічної освіти, зокрема авіаційних спеціальностей, та актуальні питання підготовки іноземних студентів. Виокремлено низку суперечностей, з якими зіштовхуються іноземні студенти, які приїжджають у незнайому країну отримувати обрану спеціальність. Наголошено на важливості педагогічної підтримки під час адаптаційного періоду студентів-іноземців. Проаналізовано основні вимоги та обов’язки інженерів з обслуговування повітряних суден згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 68 «Авіаційний транспорт»). З’ясовано, що готовність до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі являє собою динамічну систему взаємопов'язаних зовнішніх та внутрішніх чинників особистості, які взаємодіють у сукупності з набутими під час професійної підготовки знаннями, вміннями та навичками, спрямованими на успішне виконання професійної діяльності. Наголошено на тому, що формування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі буде ефективним за умови створення відповідного освітньо-інформаційного середовища та побудови особистісної траєкторії навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the urgency of solving the problem of forming the readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry in the process of their professional training. The views of modern domestic and foreign scientists on the professional training of engineering personnel in institutions of higher technical education, including aviation specialties, and current issues of training foreign students are analyzed. There are a number of contradictions faced by foreign students who come to an unfamiliar country to obtain their chosen specialty. The importance of pedagogical support during the adaptation period of foreign students is emphasized. The basic requirements and responsibilities of aircraft maintenance engineers according to the Handbook of Qualification Characteristics of Workers' Professions (Issue 68 "Air Transport") are analyzed. It was found that the readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry is a dynamic system of interconnected external and internal personality factors that interact in conjunction with the knowledge, skills and abilities acquired during professional training. activities. It is emphasized that the formation of readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry will be effective provided the creation of an appropriate educational and information environment and the construction of a personal learning trajectory.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.subjectінженер авіаційної галузіuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectосвітньо-інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectособистісна траєкторія навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectaviation engineeruk_UA
dc.subjecteducational and information environmentuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectpersonal trajectory of studyuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectreadiness for professional activityuk_UA
dc.titleФормування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузіuk_UA
dc.title.alternativeFormation of readiness for professional activity of foreign students - future aviation engineersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147-057.875:629.73-057.21(045)uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2411-264X.2(17).15023-
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Михеєва_стаття.pdfстаття430.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.