Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45901
Название: Формування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі
Другие названия: Formation of readiness for professional activity of foreign students - future aviation engineers
Авторы: Михеєва, Тамара Олександрівна
Mikheyeva, Tamara
Ключевые слова: готовність до професійної діяльності
інженер авіаційної галузі
іноземні студенти
освітньо-інформаційне середовище
особистісна траєкторія навчання
професійна діяльність
aviation engineer
educational and information environment
foreign students
personal trajectory of study
professional activity
readiness for professional activity
Дата публикации: 2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Михеєва Т. О. Формування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі / Т.О. Михеєва // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Національний авіаційний університет, 2020. – Вип. 2(17). – С. 48-53
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито актуальність вирішення проблеми формування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі в процесі їхньої професійної підготовки. Проаналізовано погляди сучасних вітчизняних та зарубіжних науковців щодо професійної підготовки інженерних кадрів у закладах вищої технічної освіти, зокрема авіаційних спеціальностей, та актуальні питання підготовки іноземних студентів. Виокремлено низку суперечностей, з якими зіштовхуються іноземні студенти, які приїжджають у незнайому країну отримувати обрану спеціальність. Наголошено на важливості педагогічної підтримки під час адаптаційного періоду студентів-іноземців. Проаналізовано основні вимоги та обов’язки інженерів з обслуговування повітряних суден згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 68 «Авіаційний транспорт»). З’ясовано, що готовність до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі являє собою динамічну систему взаємопов'язаних зовнішніх та внутрішніх чинників особистості, які взаємодіють у сукупності з набутими під час професійної підготовки знаннями, вміннями та навичками, спрямованими на успішне виконання професійної діяльності. Наголошено на тому, що формування готовності до професійної діяльності іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі буде ефективним за умови створення відповідного освітньо-інформаційного середовища та побудови особистісної траєкторії навчання.
The article reveals the urgency of solving the problem of forming the readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry in the process of their professional training. The views of modern domestic and foreign scientists on the professional training of engineering personnel in institutions of higher technical education, including aviation specialties, and current issues of training foreign students are analyzed. There are a number of contradictions faced by foreign students who come to an unfamiliar country to obtain their chosen specialty. The importance of pedagogical support during the adaptation period of foreign students is emphasized. The basic requirements and responsibilities of aircraft maintenance engineers according to the Handbook of Qualification Characteristics of Workers' Professions (Issue 68 "Air Transport") are analyzed. It was found that the readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry is a dynamic system of interconnected external and internal personality factors that interact in conjunction with the knowledge, skills and abilities acquired during professional training. activities. It is emphasized that the formation of readiness for professional activity of foreign students-future engineers of the aviation industry will be effective provided the creation of an appropriate educational and information environment and the construction of a personal learning trajectory.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45901
ISSN: 2411-264X
DOI: 10.18372/2411-264X.2(17).15023
Располагается в коллекциях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Михеєва_стаття.pdfстаття430.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.