Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодорожнюк, Віталій Сергійович-
dc.date.accessioned2021-02-11T11:12:57Z-
dc.date.available2021-02-11T11:12:57Z-
dc.date.issued2020-12-20-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46739-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Ярмолюк Олексій Ярославовичuk_UA
dc.description.abstractВ наш час складно знайти організацію, яка б не просувала б себе в глобальній мережі Інтернет. Відбувається постійне розширення і збільшення кількості торгових інтернет-площадок, зростає конкуренція. Для ефективної роботи в мережі Інтернет необхідний стратегічний підхід і комплексне використання всіх технологій електроного маркетингу. Застосування методів Інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітну плату відділу продажів і на рекламі, а точніше її плейсментах), а також на розширення своєї компаній (перехід з локального ринку на національний і міжнародний ринок). Завдяки можливостям які надає мережа, як великі так і малі починаючі компанії мають однакові шанси в боротьбі за інтернет-ринок. На відмінну від класичних маркетингових видів просування своєї продукції (телебачення, газети, білборди), вихід на ринок через таргетовану рекламу є малобюджетним.uk_UA
dc.description.abstractNowadays, it is difficult to find an organization that would not promote itself on the global Internet. There is a constant expansion and increase in the number of online trading platforms, competition is growing. To work effectively on the Internet requires a strategic approach and integrated use of all e-marketing technologies. The use of Internet marketing methods is aimed at saving money (salaries of sales and advertising, or rather its placements), as well as the expansion of their companies (the transition from the local market to the national and international market). Thanks to the opportunities provided by the network, both large and small start-up companies have the same chances in the fight for the Internet market. Unlike the classic marketing types of promotion of their products (television, newspapers, billboards), market entry through targeted advertising is low-budget.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectSMM маркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегія інтернет-маркетингуuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectinternet marketing strategyuk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectSMM marketinguk_UA
dc.titleВдосконалення інтернет-стратегії підприємства на прикладі інтернет-магазину Astronavt Shopuk_UA
dc.title.alternativeImproving the Internet strategy of the enterprise on the example of the online store Shop Astronautuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Подорожнюк_12_2020.pdf5.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.