Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46739
Название: Вдосконалення інтернет-стратегії підприємства на прикладі інтернет-магазину Astronavt Shop
Другие названия: Improving the Internet strategy of the enterprise on the example of the online store Shop Astronaut
Авторы: Подорожнюк, Віталій Сергійович
Ключевые слова: дипломна робота
маркетинг
маркетингова діяльність
SMM маркетинг
електронний маркетинг
стратегія інтернет-маркетингу
комплекс маркетингу
marketing
marketing activity
marketing complex
internet marketing strategy
electronic marketing
SMM marketing
Дата публикации: 20-дек-2020
Краткий осмотр (реферат): В наш час складно знайти організацію, яка б не просувала б себе в глобальній мережі Інтернет. Відбувається постійне розширення і збільшення кількості торгових інтернет-площадок, зростає конкуренція. Для ефективної роботи в мережі Інтернет необхідний стратегічний підхід і комплексне використання всіх технологій електроного маркетингу. Застосування методів Інтернет-маркетингу націлене на економію коштів (на заробітну плату відділу продажів і на рекламі, а точніше її плейсментах), а також на розширення своєї компаній (перехід з локального ринку на національний і міжнародний ринок). Завдяки можливостям які надає мережа, як великі так і малі починаючі компанії мають однакові шанси в боротьбі за інтернет-ринок. На відмінну від класичних маркетингових видів просування своєї продукції (телебачення, газети, білборди), вихід на ринок через таргетовану рекламу є малобюджетним.
Nowadays, it is difficult to find an organization that would not promote itself on the global Internet. There is a constant expansion and increase in the number of online trading platforms, competition is growing. To work effectively on the Internet requires a strategic approach and integrated use of all e-marketing technologies. The use of Internet marketing methods is aimed at saving money (salaries of sales and advertising, or rather its placements), as well as the expansion of their companies (the transition from the local market to the national and international market). Thanks to the opportunities provided by the network, both large and small start-up companies have the same chances in the fight for the Internet market. Unlike the classic marketing types of promotion of their products (television, newspapers, billboards), market entry through targeted advertising is low-budget.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. е. н. Ярмолюк Олексій Ярославович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46739
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Подорожнюк_12_2020.pdf5.66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.