Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46756
Title: Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Гідроінж-буд» на будівельному ринку
Other Titles: Analysis of the marketing activities of Hydroeng-Bud LLC in the construction market
Authors: Дрофа, Катерина Денисівна
Keywords: дипломна робота
graduate work
маркетингова діяльність
цільовий ринок
маркетинг
лояльність клієнтів
конкуренто-спроможність
комплекс маркетингу
удосконалення маркетингової діяльності
будівництво
marketing activity
marketing
competitiveness
improvement of marketing activity
construction
marketing complex
Issue Date: 20-Dec-2020
Abstract: В умовах тривалої економічної кризи і пандемії короновірусу, суттєво актуалізувалися проблеми розвитку підприємств та відбулося погіршення умов господарської діяльності, зокрема, – маркетингової діяльності в ринкових умовах. Обмеженість ресурсів і значна невизначеність середовища не забезпечують раціональний вибір тих чи інших пріоритетів маркетингової діяльності сучасного підприємства та розроблення ефективних стратегій розвитку в умовах неплатоспроможного попиту. Крім того, тенденції соціально-економічних процесів, що спостерігалися в економіці України протягом останніх п’яти років, суттєво змінили середовище діяльності вітчизняних підприємств. Фахівці відзначають у цьому відношенні – тривалу економічну стагнацію, макрофінансову нестабільність, зростання відкритості ринків з країнами ЄС і появу торгових обмежень.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: ст.викладач Хайдарова Тетяна Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/46756
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дрофа_12_2020.pdf4.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.