Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлаченко, Віталій Миколайович-
dc.date.accessioned2021-03-11T10:57:21Z-
dc.date.available2021-03-11T10:57:21Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/48601-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: доцент, к. т. н. Хімко Андрій Миколайович.uk_UA
dc.description.abstractЗадачі діагностики і контролю несучої здатності конструкцій, оцінки їх залишкового ресурсу не можуть мати однозначного рішення без врахування пошкоджуваності тонкого поверхневого шару матеріалів (незворотного пластичного деформування, розтріскування), яке проявляється під дією циклічних навантажень на мікроструктурному рівні. Особливістю процесу втоми металів, пов’язані з формуванням і еволюцією дислокаційної структури, розрихлюванням і руйнуванням, які стають інтенсивніші в поверхневому шарі. Тому поверхня обшивки являється носієм інформації, дослідивши яку можна визначити ступінь пошкодження та ресурс несучої здатності конструкції в цілому. Оцінка стану поверхневого шару може розглядатись як спосіб діагностування втомної пошкоджуваності конструкції. При цьому серед відомих показників фізико-механічних характеристик, які розраховуються різними фізичними методами, особливу увагу представляє еволюція деформаційного рельєфу (ДР). Процеси локального пластичного деформування поверхні металевих матеріалів при циклічному навантаженні характерні для втомної пошкоджуваності на стадії до зародження тріщин. Вихід дислокацій на поверхню з утворенням полос здвигу, екструзії і інтрузії являються визначальними факторами формування ДР. Це явище використовується при створені спеціальних сенсорів втомної пошкоджуваності, а також при безпосередньому контролі стану авіаційних конструкцій, виготовлених з листових алюмінієвих сплавів, які плакуються технічним чистим алюмінієм. Ці питання описані в даній роботі, та різні методи та результати досліджень з даної тематики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнавантаженняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтріщиниuk_UA
dc.subjectресурсuk_UA
dc.subjectвтомаuk_UA
dc.subjectплакувальний шарuk_UA
dc.titleДослідження деформаційного рельєфу поверхні обшивки літака місцевих повітряних сполучень для прогнозування утворень втомних тріщинuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
АКФ_2020_272_Бурлаченко_В.М_original_25022021_102338.pdfДипломна робота5.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.