Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50050
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКатарович, Аміна Олександрівна-
dc.contributor.authorKatarovych, Amina Olexandrivna-
dc.date.accessioned2021-05-05T07:39:33Z-
dc.date.available2021-05-05T07:39:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКатарович А.О. Гендерні стереотипи в рекламі : вплив і наслідки // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 312-314uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50050-
dc.description1. Гендерні стереотипи в телевізійній рекламі [Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://vuzlit.ru/107704/genderni_stereotipi_televiziyniy_reklami 2. Гендерное равенство: проблемы, обеспечение, мировая статистика[Електронний ресурс ]. – Режим доступу: https://mentamore.com/ socium/gendernoe-ravenstvo.html 3. Гендерные стереотипы в рекламе [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: https://netology.ru/blog/gendernye-stereotipy-v-reklame 4.Почему до сих пор в рекламе работают стереотипы [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: https://l-a-b-a.com/blog/1804-pochemu-do-sih-por-vreklame-rabotayut-gendernye-stereotipy 5. Приклад гендерно-стереотипної реклами 1 [Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=e7DOJCpjfMI 6. Приклад гендерно-стереотипної реклами 2[Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=kPkQnKEZZho. 7. Приклад гендерно-нейтральної реклами одягу бренду H&M[Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://www.youtube.com/ watch?v=1LbJjSHIln0&t=18suk_UA
dc.description.abstractІсторично у людей склалися стереотипи, що жінка — це берегиня вогнища, яка зобов’язана готувати їжу, дивитися за дітьми, прибирати і прати. Чоловік – це здобувач, який заробляє гроші і захищає свою сім’ю. Розвиток рекламних технологій дуже тісно пов`язаний із бажанням вплинути на споживача та змусити його купити товар. Сьогодні реклама не тільки надає інформацію про товар чи послугу, а й моделює систему громадських відносин у суспільстві, зокрема між чоловіком і жінкою. Такі відносини часто подаються через призму гендерних стереотипів, щостворює певні соціальні настрої та визначає диференціацію соціальних ролей у суспільстві.uk_UA
dc.description.abstractHistorically, people have had stereotypes that a woman is the guardian of the hearth, who is obliged to cook, look after children, clean and wash. A man is a money seeker who earns money and protects his family. The development of advertising technologies is very closely related to the desire to influence the consumer and force him to buy the product. Today, advertising not only provides information about a product or service, but also models the system of public relations in society, in particular between men and women. Such relations are often presented through the prism of gender stereotypes, which creates certain social moods and determines the differentiation of social roles in society.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectгендерні стереотипиuk_UA
dc.subjectgender stereotypesuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectinfluenceuk_UA
dc.subjectсвідомістьuk_UA
dc.subjectconsciousnessuk_UA
dc.subjectнаслідкиuk_UA
dc.subjecteffectsuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.titleГендерні стереотипи в рекламі : вплив і наслідкиuk_UA
dc.title.alternativeGender stereotypes in advertising: impact and consequencesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Катарович.pdfтези конференції255.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.