Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50050
Назва: Гендерні стереотипи в рекламі : вплив і наслідки
Інші назви: Gender stereotypes in advertising: impact and consequences
Автори: Катарович, Аміна Олександрівна
Katarovych, Amina Olexandrivna
Ключові слова: гендерні стереотипи
gender stereotypes
реклама
advertising
вплив
influence
свідомість
consciousness
наслідки
effects
інформація
information
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Катарович А.О. Гендерні стереотипи в рекламі : вплив і наслідки // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 312-314
Короткий огляд (реферат): Історично у людей склалися стереотипи, що жінка — це берегиня вогнища, яка зобов’язана готувати їжу, дивитися за дітьми, прибирати і прати. Чоловік – це здобувач, який заробляє гроші і захищає свою сім’ю. Розвиток рекламних технологій дуже тісно пов`язаний із бажанням вплинути на споживача та змусити його купити товар. Сьогодні реклама не тільки надає інформацію про товар чи послугу, а й моделює систему громадських відносин у суспільстві, зокрема між чоловіком і жінкою. Такі відносини часто подаються через призму гендерних стереотипів, щостворює певні соціальні настрої та визначає диференціацію соціальних ролей у суспільстві.
Historically, people have had stereotypes that a woman is the guardian of the hearth, who is obliged to cook, look after children, clean and wash. A man is a money seeker who earns money and protects his family. The development of advertising technologies is very closely related to the desire to influence the consumer and force him to buy the product. Today, advertising not only provides information about a product or service, but also models the system of public relations in society, in particular between men and women. Such relations are often presented through the prism of gender stereotypes, which creates certain social moods and determines the differentiation of social roles in society.
Опис: 1. Гендерні стереотипи в телевізійній рекламі [Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://vuzlit.ru/107704/genderni_stereotipi_televiziyniy_reklami 2. Гендерное равенство: проблемы, обеспечение, мировая статистика[Електронний ресурс ]. – Режим доступу: https://mentamore.com/ socium/gendernoe-ravenstvo.html 3. Гендерные стереотипы в рекламе [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: https://netology.ru/blog/gendernye-stereotipy-v-reklame 4.Почему до сих пор в рекламе работают стереотипы [Електронний ресурс ]. – Режим доступу: https://l-a-b-a.com/blog/1804-pochemu-do-sih-por-vreklame-rabotayut-gendernye-stereotipy 5. Приклад гендерно-стереотипної реклами 1 [Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=e7DOJCpjfMI 6. Приклад гендерно-стереотипної реклами 2[Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=kPkQnKEZZho. 7. Приклад гендерно-нейтральної реклами одягу бренду H&M[Електронний ресурс ]. – Режим доступу:https://www.youtube.com/ watch?v=1LbJjSHIln0&t=18s
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50050
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катарович.pdfтези конференції255.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.