Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50061
Назва: Cultural, educational and entertainment television programs in the ukrainian media space
Інші назви: Культурні, освітні та розважальні телевізійні програми в українському медіапросторі
Автори: Nazarchuk, Аnna Pavlyvna
Назарчук, Анна Павлівна
Ключові слова: media
медіа
entertainment
розваги
media space
медіапростір
вітчизняне телебачення
domestic television
TV channels
телеканали
high ratings
високі рейтинги
Дата публікації: 2021
Видавництво: National aviation university
Бібліографічний опис: Nazarchuk A. P. Cultural, educational and entertainment television programs in the ukrainian media space // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 347-349 P.
Короткий огляд (реферат): Many people turn to television to relax. The easiest way is to sit in front of the TV and immerse yourself in a two-dimensional world. Television, unlike other media, is the easiest to perceive. Reading newspapers and magazines or listening to the radio requires more concentration. When watching TV programs, a person makes less mental effort, which negatively affects the development of society. Therefore, it is extremely necessary to saturate the media space with cultural, educational and artistic programs. The aim of this research is to analyze and investigate the existence of cultural, educational and entertainment programs in the Ukrainian media space.
Багато людей звертаються до телебачення, щоб відпочити. Найпростіший спосіб - сісти перед телевізором і зануритись у двовимірний світ. Телебачення, на відміну від інших ЗМІ, сприймається найлегше. Читання газет і журналів або прослуховування радіо вимагає більшої концентрації уваги. Під час перегляду телевізійних програм людина докладає менше розумових зусиль, що негативно позначається на розвитку суспільства. Тому надзвичайно необхідно наситити медіапростір культурними, освітніми та мистецькими програмами. Метою цього дослідження є аналіз та дослідження існування культурних, освітніх та розважальних програм в українському медіапросторі.
Опис: 1. Minko E. Editor’s note / Ye Minko // Telecriticism. - 2008. - No 7–8. - P. 1. 2. “Encyclopedia Britanica” - [Electronic resource] / The art of television., - Access mode: https://www.britannica.com/technology/broadcasting/The-art-of- television 3. Ligachova N. Crisis of self-identification / N. Ligachova // Telecriticism. - 2008. - No 5. - P. 12–16. 4. “UA: First” - [Electronic resource] / “Eneїda”. - Access mode: https:// tv.suspilne.media/programs/eneida 5. “1 + 1” - [Electronic resource] / “Voice of the country”., - Access mode: https://1plus1.video/golos-strany
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50061
Розташовується у зібраннях:Політ. Соціальні комунікації в умовах глобалізації. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nazarchuk.pdfthe abstracts of the conference294.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.