Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476
Название: Glide path beacons reliability increasing
Другие названия: Підвищення надійності маяків шляхом ковзання
Авторы: Kalinovskyi, O.V.
Ключевые слова: instrumental landing systems
glide path beacons
operation contiouncly monitoring
operational reliability
glide plane
glide space
інструментальні системи посадки
маяки шляху
операція постійного контролю
експлуатаційна надійність
ковзна площина
ковзний простір
Дата публикации: 2021
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Kalinovskyi O.V. Glide path beacons reliability increasing // Polit. Callanges of science today. International relations : abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National aviation university. – Kyiv, 2021. – 13 P.
Краткий осмотр (реферат): Difficulty and multidimensional of Instrumental Landing Systems (ILS), use them directly for landing makes it necessary to solving a several problems aimed at improving functional possibilities of landing systems as a results of its operation contiouncly monitoring, increasing their operational reliability. In this thesis Glide Path Beacons (GPB) considered as part of ILS, which are designed to form a glide plane in space.
Складність і багатовимірність інструментальних систем посадки (ІЛС), використання їх безпосередньо для посадки, робить необхідним вирішення ряду проблем, спрямованих на поліпшення функціональних можливостей систем посадки в результаті постійного моніторингу її роботи, підвищення їх експлуатаційної надійності. У цій дипломній роботі Маяки для ковзання по шляху (GPB) розглядаються як частина ILS, які призначені для формування площини ковзання в просторі.
Описание: 1. Zuiev O.V., Solomentsev O.V., Khmelko Ju.M.. “Basics of Radioelectronic Equipment Reliability, Operation and Repair Theory”: Lecture synopsis. – Kyiv.: NAU, 2011 – 60 p. 2. Dhillon B.S. “Maintainability, maintenance, and reliability for engineers“. New York: Taylor & Francis Group, 2006 – 214 p.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50476
Располагается в коллекциях:Політ. Телекомунікаційні та радіотехнічні системи. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МНПК Авіа 2021 - ТКРС-4.pdfthe abstracts of the conference298.96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.