Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50520
Название: Переваги та недоліки логістичної концепції «just in time»
Другие названия: Advantages and disadvantages of the logistics concept «Just in time»
Авторы: Кривогубова, Ілона Миколаївна
Kryvohubova, Ilona
Ключевые слова: запаси
логістична концепція
витрати
stocks
just in time
costs
logistics concept
Дата публикации: 8-апр-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кривогубова І.М. Переваги та недоліки логістичної концепції «just in time» // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. - С. 56-58
Краткий осмотр (реферат): Концепція «точно в строк» (Just in Time – JIT) - це сучасна концепція/технологія побудови логістичної системи в виробництві (операційному менеджменті), постачанні й дистрибуції, заснована на синхронізації процесів доставки матеріальних ресурсів і готової продукції в необхідній кількості на той час, коли в ланках логістичної системи в них виникає потреба, з метою мінімізації витрат, пов'язаних зі створенням запасів. Сутність даної системи укладається в тому, що попит на будь-якій ділянці ланцюга постачання визначається попитом кінцевого споживача. Поки немає попиту наприкінці ланцюга, продукція не виробляється й не накопичується, не замовляється й не комплектується.
The concept of "just in time" (Just in Time - JIT) - is a modern concept / technology for building a logistics system in production (operational management), supply and distribution, based on the synchronization of processes of delivery of material resources and finished products in the required quantity at that time. when there is a need for them in the logistics system, in order to minimize the costs associated with the creation of stocks. The essence of this system is that the demand for any part of the supply chain is determined by the demand of the final consumer. As long as there is no demand at the end of the chain, products are not produced or accumulated, ordered or completed.
Описание: 1. Маркетинг і логістика: концептуальні основи та стратегічні рішення. Навч. посібник у схемах та таблицях (для організації самостійної роботи студентів ВНЗ). 2-е стереотипне видання. /С.В. Смерічевська, М.В. Жаболенко, С.В. Маловичко та інш.: за заг. ред С.В. Смерічевської. Львів: «Магнолія 2006», 2019. 552 с. 2. Just in Time. URL: https://www.kpms.ru/General_info/Just_in_Time.htm (дата звернення: 23.03.2021). 3. Логістична концепція Just-in-Time // Світ знань. URL: https://smekni.com/a/220609/logisticheskaya-kontseptsiya-just-in-time/ (дата звернення: 23.03.2021).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50520
Располагается в коллекциях:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кривогубова І.М, АЛ118, теза політ (1) - Илона Кривогубова.pdfТези конференції380.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.