Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50533
Назва: Customization and logistics
Інші назви: Кастомізація та логістика
Автори: Honcharuk, Anastasiya
Гончарук, Анастасія Максимівна
Ключові слова: customization
clients service
logistics
обслуговування клієнтів
кастомізація
логістика
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Honcharuk А.М. Customization and logistics // Flight. Modern problems of science: abstracts of the XXI International scientific-practical conference of applicants for higher education and young scientists. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - P. 79-80
Короткий огляд (реферат): Customization is one of the most important processes in each industry in the modern world. The logistics industry uses it for the growth of business, to get profit, and customer loyalty. Customization as a way of satisfying consumer needs includes an individual approach to each group of clients by changing conditions of ordering, delivery, forward service, etc. Mass customization is a marketing and manufacturing technique that combines the flexibility and personalization of custom-made products with the low unit costs associated with mass production. This technique became the key factor for each company to “grow” in the future. The quick and efficient company’s reaction to the changes rules a new frontier in business competition.
Налаштування - це один з найважливіших процесів у кожній галузі в сучасному світі. Логістична галузь використовує його для зростання бізнесу, отримання прибутку та лояльності споживачів. Налаштування як спосіб задоволення потреб споживача включає індивідуальний підхід до кожної групи клієнтів шляхом зміни умов замовлення, доставки, експедиційного обслуговування тощо. Масова настройка - це маркетингова та виробнича техніка, що поєднує гнучкість та персоналізацію виготовлених на замовлення продуктів з низькі одиничні витрати, пов'язані з масовим виробництвом. Ця техніка стала ключовим фактором для зростання кожної компанії в майбутньому. Швидка та ефективна реакція компанії на зміни визначає нові кордони в діловій конкуренції.
Опис: 1. Maya E. Dollarhide Mass Customization term URL: https://www.investopedia.com/terms. 2. LAMPEL, J., and MINTZBERG, H. Customizing customization. Sloan Management Review. Vol. 38, 1996, p. 21-30. 3. Guixiu Qiao, Roberto F. Lu, and Charles McLean, (2004), “Process control and logistics management for mass customization manufacturing”, IIE Annual Conference and Exhibition, p 1517-1522
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50533
Розташовується у зібраннях:Політ. Менеджмент та логістика. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПОЛІТ_Гончарук_116.pdfТези конференції300.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.