Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧарторинський, Дмитро Ярославович-
dc.date.accessioned2021-05-24T06:41:47Z-
dc.date.available2021-05-24T06:41:47Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50633-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: д.т.н., професор Вавіленкова Анастасія Ігорівнаuk_UA
dc.description.abstractCRM (customer relationship management, система управління взаємовідносинами з клієнтами) - прикладне програмне забезпечення, призначене для автоматизації взаємодії з клієнтами (замовниками), зокрема для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів. Досягається це за рахунок збереження інформації про клієнтів, історії взаємин з ними, поліпшення відповідних бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів. CRM-система дає кожному - від продажів, обслуговування клієнтів, розвитку бізнесу, рекрутингу, маркетингу чи будь-якого іншого напряму бізнесу - кращий спосіб керувати зовнішніми взаємодіями та відносинами, що сприяють успіху.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectcrm-системаuk_UA
dc.subjectінтелектуальний аналіз данихuk_UA
dc.subjectдерево прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectтехнології функціонуванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleМетодологічні основи та функціонування CRM-системuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2020_123_ЧарторинськийДЯ.pdf2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.