Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50633
Название: Методологічні основи та функціонування CRM-систем
Авторы: Чарторинський, Дмитро Ярославович
Ключевые слова: дипломна робота
crm-система
інтелектуальний аналіз даних
дерево прийняття рішень
технології функціонування
модель
Дата публикации: дек-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): CRM (customer relationship management, система управління взаємовідносинами з клієнтами) - прикладне програмне забезпечення, призначене для автоматизації взаємодії з клієнтами (замовниками), зокрема для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів. Досягається це за рахунок збереження інформації про клієнтів, історії взаємин з ними, поліпшення відповідних бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів. CRM-система дає кожному - від продажів, обслуговування клієнтів, розвитку бізнесу, рекрутингу, маркетингу чи будь-якого іншого напряму бізнесу - кращий спосіб керувати зовнішніми взаємодіями та відносинами, що сприяють успіху.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: д.т.н., професор Вавіленкова Анастасія Ігорівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50633
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФККПІ_2020_123_ЧарторинськийДЯ.pdf2.13 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.