Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679
Назва: Система візуального скрипту як засіб програмування
Автори: Кірхар, Наталія
Рибасова, Наталія
Ключові слова: створення елементів
креслення
алгоритм
синтаксис
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Кірхар Н.В. Система візуального скрипту як засіб програмування / Н.В. Кірхар, Н.О. Рибасова // Комп’ютерні системи та мережні технології : ХІІІ Міжнар. науково-практ. конф. - Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – С. 52–53.
Короткий огляд (реферат): Програмувати на блупрінтах зовсім не складно, адже немає необхідності вчити складний синтаксис і писати код, а візуальна взаємодія дуже допомагає орієнтуватися в алгоритмі і «писати» програми швидше. Blueprint (анл. план, креслення) – система візуального скриптинга, що представляє собою візуальний інтерфейс для створення елементів Геймплей, використовувана в ігровому движку Unreal Engine. Вся логіка мови Blueprint будується з нодів (або блоків), які з'єднуються проводами. Яким би складними або простим він не здавався, він залишається досить таки потужним інструментом, на якому можна створити майже що завгодно, від простенького персонажа або відкриття дверцят до процедурної генерації рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50679
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція «Комп’ютерні системи та мережні технології» (CSNT-2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кірхар Н.В., Рибасова Н.О..pdf193.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.