Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50693
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖаворонкова, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2021-05-25T07:24:32Z-
dc.date.available2021-05-25T07:24:32Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГ. В. Жаворонкова. Методологія підготовки фахівців зі спеціалізації «Міжнародна економіка» на засадах праксеологічного підходу // Сучасні проблеми глобалізаційних процесів в світовій економіці : тези доповідей ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – С. 211-214uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50693-
dc.description.abstractТеоретико-методологічною основою опанування викладачами навичок професійної діяльності в освітньому просторі та передумовою до формування педагогічних компетентностей, щоб ефективно користуватись власними діями, вчені-педагоги вважають праксеологію. На сьогоднішній день це є актуальним, оскільки, як показують останні дослідження, виникла нагальна потреба розробки та активного впровадження візуального методу навчання студентів замість розповсюдженого аудіального методу. Це потребує засвоєння нових компетентностей всіма викладачами для професійного їх зростання та формування у них інноваційності та креативності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectформування педагогічних компетентностейuk_UA
dc.subjectпраксеологіяuk_UA
dc.subjectформи організації навчального процесуuk_UA
dc.subjectдинаміка професійного зростанняuk_UA
dc.subjectкомунікаційне освітнє середовищеuk_UA
dc.titleМетодологія підготовки фахівців зі спеціалізації «Міжнародна економіка» на засадах праксеологічного підходуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
67. Г.pdf110.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.