Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50777
Назва: COVID-19 air transportation strains
Інші назви: Штани повітряного транспорту із-за КОВІД-19
Автори: Фисина, Костянтин Анатолійович
Fysyna, Kostiantyn Anatoliyovich
Ключові слова: COVID-19
air transportation
economical losses
air transportation forecasts
авіаперевезення
економічні втрати
прогнози авіаперевезень
КОВІД-19
Дата публікації: 8-кві-2021
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Fysyna K.A. COVID-19 air transportation strains // Polit. Callanges of science today. International relations: abstracts of XXI International conference of higher education students and young scientists. – National Aviation University. – Kyiv, 2021. Р. 179-180
Короткий огляд (реферат): Around 58% of tourists arrive at their destination by air and the stop in air traffic has created a massive negative effect on that industry as well. Over $630 billion in reduced GDP benefits from air travel-related tourism will be matched with 26.4 million jobs lost. But tourism in a wider sense is also very hard-hit, with analysis suggesting the pandemic could translate into a drop of 850 million to 1.1 billion international tourists and a loss of $910 billion to $1.2 trillion in export revenues from tourism, putting 100 to 120 million direct tourism jobs at risk.
Близько 58% туристів прибувають до місця призначення повітряним транспортом і зупинкою в повітрі транспорт також створив значний негативний вплив на цю галузь. Понад 630 мільярдів доларів у зменшенні ВВП вигоди від туризму, пов'язаного з повітряними подорожами, будуть відповідати 26,4 мільйона втрачених робочих місць. Але туризм у ширшому розумінні також дуже постраждалий, якщо аналізувати припускаючи, що пандемія може призвести до падіння від 850 до 1,1 мільярда міжнародних туристів та втрати від експорту від 910 млрд. до 1,2 трлн. доларів туризму, піддаючи ризику 100-120 мільйонів прямих туристичних робочих місць.
Опис: 1. Abate, Megersa, Panayotis Christidis and Alloysius Joko Purwanto (2020), “Government support to airlines in the aftermath of the COVID-19 pandemic”, Journal of Air Transport Management 89:101931, URL: https://doi.org/10.1016/j.jairtraman.2020.101931 2. IEA (2020), “Changes in transport behaviour during the Covid-19 crisis”, International Energy Agency, Paris, URL: https://www.iea.org/articles/changes-in-transport behaviour-during-the-covid-19-crisis 3. International Transport Forum (2020), “Restoring air connectivity under policies to mitigate climate change”, COVID-19 Transport Brief, URL: https://www.itf oecd.org/sites/default/files/air-connectivity-covid-19.pdf 4. International Transport Forum (2018), “Government support measures for domestic air connectivity”, Case-Specific Policy Analysis Reports, URL: https://www.itf oecd.org/government-support-measures-domestic-air-connectivit
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/50777
Розташовується у зібраннях:Політ. Організація перевезень і управління на транспорт. 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fysyna K.A. Covid-19 air transportation strains.pdfThesis479.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.