Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51095
Назва: Формування позитивного іміджу юридичної компанії
Автори: Головко, Світлана Григорівна
Процко, Владислава Михайлівна
Ключові слова: імідж
репутація
корпоративний імідж
комунікація
ділова репутація
юридична компанія
Дата публікації: 20-тра-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Головко С.Г., Процко В.М. Формування позитивного іміджу юридичної компанії // IV Міжнародний молодіжний науковий юридичний форум: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – Том 1. – С. 38-40.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі імідж і репутація є складовими розвитку та успіху будь-якої організації. Тому тема управління іміджем і репутацією стала дуже популярною в діловому світі. Керівники, власники та співробітники компаній та установ, у тому числі й юридичних, мають зрозуміти, що імідж і репутація формуються роками та вимагають особливих кропітких заходів підтримки, а не тільки короткочасних дій.Імідж є уявленням про людину, товар і послуги, яке цілеспрямовано формується у масовій свідомості. Загалом, він повинен бути спланований, а всі оцінки визначеного об’єкта громадськістю мають бути враховані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51095
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІV Міжнародного молодіжного наукового юридичного форуму 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко С.Г., Процко В.М..pdf405.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.