Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51552
Название: Пакет рекламної продукції для ТОВ Арма-ресурс
Другие названия: Package of advertising products for LLC Arma-resource
Авторы: Іванець, Олександр Юрійович
Ключевые слова: макет
видання
дзайн
рекламна продукція
model
edition
design
advertising products
дипломна робота
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Іванець О.Ю. Пакет рекламної продукції для ТОВ «Арма-ресурс» - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 62 с.
Краткий осмотр (реферат): На теперішній час реклама займає значуще місце у процесі підвищення продажу певної продукції або послуг. Реклама на підсвідомому рівні впливає на мотивацію клієнта та спонукає його звернути увагу на товари чи послуги та підсилити мотивацію до їх купівлі. Основними функціями реклами є: ‒ Інформаційна (надання споживачеві інформації про існування конкретної фірми та товарів які вона випускає, або продає, про їх якісну та кількісну характеристику та особливості). ‒ Психологічна (стимулювання та розвиток потреб у купівлі товару через вплив на почуття, самооцінку та потреби споживачів). ‒ Стимулююча (коли потреба у споживача вже сформована, здійснюється нагадування та спонукання до купівлі товарів та послуг).
At present, advertising occupies a significant place in the process of increasing sales of certain products or services. Advertising on a subconscious level affects the motivation of the customer and encourages him to pay attention to goods or services and increase the motivation to buy them. The main functions of advertising are: - Information (providing the consumer with information about the existence of a particular company and the products it produces or sells, about their qualitative and quantitative characteristics and features). - Psychological (stimulation and development of needs in the purchase of goods through the impact on the feelings, self-esteem and needs of consumers). - Stimulating (when the consumer's need is already formed, there is a reminder and encouragement to buy goods and services).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51552
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2021_186_ІванецьОЮ.pdfДипломний проєкт4.52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.