Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗуєнко, Неля Олександрівна-
dc.contributor.authorКоваль, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-07-06T09:27:01Z-
dc.date.available2021-07-06T09:27:01Z-
dc.date.issued2021-04-
dc.identifier.citationЗуєнко Н.О., Коваль С.В. Діагностика сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів /Н.О. Зуєнко// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.166-169uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8016-02-9-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51822-
dc.descriptionЛітература 1. Коротун О.О. Рівні сформованості комунікативної компетентності студентів іноземців / О.О. Коротун // Вісн. Київ. нац. ун. ім. Т. Шевченка. – Серія «Соціологія. Психологія. Педагогіка.» - Додаток 4, том ІІІ (15) – 2009. – Тем. вип. №3. - «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С.119-124. 2. Курило В. С. Моделювання системи критеріїв оцінки розвитку освіти в регіоні / В. С. Курило // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 2. – С. 35–39. 3. Новиков А. М. Как работать над диссертацией : пособие для начинающего педагога-исследователя / А. М. Новиков. – 4-е изд. – М. : Издательство «Эгвес», 2003. – 104 с. 4. Окалєлов В. Розробка загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів з дисциплін фундаментального циклу / В. Окалєлов, Л. Шевцов, Є. Мочалін // Вища школа. – 2006. – № 3. – С. 57–63. 5. Стандарти і рекомендації для оцінювання якості у вищих навчальних закладах Європи // Вісник тестування і моніторинг в освіті. – 2007. – № 2. – С. 9–11uk_UA
dc.description.abstractВ умовах сьогодення, коли є невідповідність між обсягом інформації і терміном її засвоєння, важливого значення набуває питання результатів навчання та якості професійної підготовки студентів. Європейські стандарти і керівництво для внутрішньої та зовнішньої оцінки якості вищої освіти свідчать, що студентів потрібно оцінювати з використанням публічних критеріїв, правил і процедур, які слід застосовувати системно. Розробка таких критеріїв, як вважають дослідники, забезпечує реалізацію індивідуального підходу в навчанні студентів, можливість підготовки різнорівневих завдань або тестів для контролю, які максимально відповідають здібностям студента. Науковці в питанні розмежування рівнів сформованості згаданих наукових понять керуються різними ознаками. У результаті теоретичного пошуку встановлено, що діагностику сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів варто проводити за допомогою критеріїв.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфілологіuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectєвропейські стандартиuk_UA
dc.subjectоцінка якостіuk_UA
dc.subjectкритерії сформованостіuk_UA
dc.titleДіагностика сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZuenkoKoval.pdf697.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.