Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51822
Название: Діагностика сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів
Авторы: Зуєнко, Неля Олександрівна
Коваль, Світлана Володимирівна
Ключевые слова: студенти
філологі
комунікативна компетенція
європейські стандарти
оцінка якості
критерії сформованості
Дата публикации: апр-2021
Издательство: Талком, Київ
Библиографическое описание: Зуєнко Н.О., Коваль С.В. Діагностика сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів-філологів /Н.О. Зуєнко// Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. О.Г. Шостак. - К.: Талком, 2021. – с.166-169
Краткий осмотр (реферат): В умовах сьогодення, коли є невідповідність між обсягом інформації і терміном її засвоєння, важливого значення набуває питання результатів навчання та якості професійної підготовки студентів. Європейські стандарти і керівництво для внутрішньої та зовнішньої оцінки якості вищої освіти свідчать, що студентів потрібно оцінювати з використанням публічних критеріїв, правил і процедур, які слід застосовувати системно. Розробка таких критеріїв, як вважають дослідники, забезпечує реалізацію індивідуального підходу в навчанні студентів, можливість підготовки різнорівневих завдань або тестів для контролю, які максимально відповідають здібностям студента. Науковці в питанні розмежування рівнів сформованості згаданих наукових понять керуються різними ознаками. У результаті теоретичного пошуку встановлено, що діагностику сформованості рівнів міжкультурної комунікативної компетентності студентів варто проводити за допомогою критеріїв.
Описание: Література 1. Коротун О.О. Рівні сформованості комунікативної компетентності студентів іноземців / О.О. Коротун // Вісн. Київ. нац. ун. ім. Т. Шевченка. – Серія «Соціологія. Психологія. Педагогіка.» - Додаток 4, том ІІІ (15) – 2009. – Тем. вип. №3. - «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – С.119-124. 2. Курило В. С. Моделювання системи критеріїв оцінки розвитку освіти в регіоні / В. С. Курило // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 2. – С. 35–39. 3. Новиков А. М. Как работать над диссертацией : пособие для начинающего педагога-исследователя / А. М. Новиков. – 4-е изд. – М. : Издательство «Эгвес», 2003. – 104 с. 4. Окалєлов В. Розробка загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів з дисциплін фундаментального циклу / В. Окалєлов, Л. Шевцов, Є. Мочалін // Вища школа. – 2006. – № 3. – С. 57–63. 5. Стандарти і рекомендації для оцінювання якості у вищих навчальних закладах Європи // Вісник тестування і моніторинг в освіті. – 2007. – № 2. – С. 9–11
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/51822
ISBN: 978-617-8016-02-9
Располагается в коллекциях:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІV Міжнародна конференція

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZuenkoKoval.pdf697.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.