Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52110
Назва: Система ігрового штучного інтелекту на базі Unity
Автори: Баборига, Роман Сергійович
Ключові слова: Unity
non-player character
task
Windows
transform
дипломна робота
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день ми розуміємо, що живемо у матеріальному світі, основу якого складає глобальна економіка, а спеціалісти в галузі інформаційних технологій є ключовими елементами цієї складної системи. Їх ідеї та практична реалізація розумових задумів, спрямованих на задоволення нагальних потреб суспільства, визначають подальший тренд в усіх без винятку сферах. Ігрова індустрія є великою частиною світової економіки. А вона, в свою чергу, поєднує в собі дві монументальні складові – це індустрія розваг та індустрія інформаційних технологій. Дана галузь економіки є однією з найдинамічніших на сьогоднішній день і цей факт є ключовим у визначенні ігрової індустрії як актуальної та перспективної галузі економіки в сучасних реаліях.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., доцент Гузій М.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52110
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних систем та мереж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2021_123_БаборигаРС.pdf1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.