Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52885
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТищенко, Альона Олександрівна
dc.date.accessioned2021-10-20T06:08:39Z-
dc.date.available2021-10-20T06:08:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationТищенко А.О. Розширення присутності міжнародних брендів ресторанного бізнесу в Україні: кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / А.О.Тищенко ; НАУ. – Київ, 2020. – 114 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52885-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: професор, д. е. н. Жаворонкова Галина Василівна. uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми зумовлена кількома причинами: важливістю наукового вивчення проблеми сприйняття людиною брендів як об’єктів соціального пізнання в контексті його споживчої поведінки. Бренди стали не лише різновидом споживчих цінностей людства, а й учасниками життя суспільства. Присутність брендів на міжнародному ресторанному ринку має не тільки значне інформаційно-комунікаційне значення, але й соціальне. Бренд формує основу світогляду споживача, формуючи його життєве середовище, відображаючи символічну та споживчу культуру країни та суспільства. У цьому сенсі імідж бренду стає однією з найважливіших наукових категорій сучасного публічного простору, а його формування є головним завданням комунікації та управління брендом організації. Щоб вплинути на вибір споживача, необхідно чітко розуміти, як людина робить свій вибір, які механізми стоять за процесом цього вибору. Споживачеві потрібен не тільки товар або послуга, а бренд, який має унікальну назву, унікальність і, що найголовніше, свій унікальний стиль, за яким його впізнають і виділяють серед усіх брендів. Вибір між фірмовими та небрендовими товарами очевидний: перший користується великим попитом за умови, що бренд правильно будує та розвиває комунікацію зі споживачем. Залучаючи споживача до свого іміджу, інформаційного та символічного простору, бренд «створює» новий особливий світ споживача, світ унікальних образів та фантазій, якого позбавлений небрендовий товар. Сучасному споживачеві важливо не лише бачити та читати інформацію, важливо також розуміти, що якщо щось трапиться, його не обмануть: товари, які він купує, будуть належної якості, а його гроші будуть витрачені за призначенням . Станом на 1 січня 2018 р. В Україні функціонувало понад 12 тисяч підприємств ресторанного господарства( у т.ч. 2040 підприємств – у місті Києві). Загальний обсяг товарообороту ресторанного господарства у 2018 р. Досяг показника понад 46,1 млрд.грн, що порівняно із загальним обсягом роздрібного товарообороту складає понад 6,5%. Таким чином ресторанне господарство в україні є економічно потужним та соціально значущим. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико- методологічних засад формування та розширення присутності брендів у галузі ресторанного господарства , оцінка працездатності та ефективності бренду на ринку України. У зв’язку з визначеною метою у роботі поставлені наступні завдання: - Дослідити теоретичні основи поняття «бренд» та його структурні компоненти; - відслідкувати технологію створення образу «бренду» та створити модифіковану карту бренду для ресторану; - охарактеризувати особливості розширення брендів на міжнародному ринку ресторанного господарства; - дослідити розвиток міжнародного бренду на прикладі ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД»; - надати шляхи розширення присутності міжнародних ресторанних брендів на ринку України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectкарта брендуuk_UA
dc.subjectміжнародний ринок послугuk_UA
dc.subjectоцінка працездатностіuk_UA
dc.titleРозширення присутності міжнародних брендів ресторанного бізнесу в Україніuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2020_051_Тищенко А.О.pdf3.46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.