Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52885
Название: Розширення присутності міжнародних брендів ресторанного бізнесу в Україні
Авторы: Тищенко, Альона Олександрівна
Ключевые слова: дипломна робота
бренд-менеджмент
ресторанне господарство
карта бренду
міжнародний ринок послуг
оцінка працездатності
Дата публикации: 2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Тищенко А.О. Розширення присутності міжнародних брендів ресторанного бізнесу в Україні: кваліф. робота випускника освітн. рівня бакалавр: спец. 051 – Економіка / А.О.Тищенко ; НАУ. – Київ, 2020. – 114 с.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність теми зумовлена кількома причинами: важливістю наукового вивчення проблеми сприйняття людиною брендів як об’єктів соціального пізнання в контексті його споживчої поведінки. Бренди стали не лише різновидом споживчих цінностей людства, а й учасниками життя суспільства. Присутність брендів на міжнародному ресторанному ринку має не тільки значне інформаційно-комунікаційне значення, але й соціальне. Бренд формує основу світогляду споживача, формуючи його життєве середовище, відображаючи символічну та споживчу культуру країни та суспільства. У цьому сенсі імідж бренду стає однією з найважливіших наукових категорій сучасного публічного простору, а його формування є головним завданням комунікації та управління брендом організації. Щоб вплинути на вибір споживача, необхідно чітко розуміти, як людина робить свій вибір, які механізми стоять за процесом цього вибору. Споживачеві потрібен не тільки товар або послуга, а бренд, який має унікальну назву, унікальність і, що найголовніше, свій унікальний стиль, за яким його впізнають і виділяють серед усіх брендів. Вибір між фірмовими та небрендовими товарами очевидний: перший користується великим попитом за умови, що бренд правильно будує та розвиває комунікацію зі споживачем. Залучаючи споживача до свого іміджу, інформаційного та символічного простору, бренд «створює» новий особливий світ споживача, світ унікальних образів та фантазій, якого позбавлений небрендовий товар. Сучасному споживачеві важливо не лише бачити та читати інформацію, важливо також розуміти, що якщо щось трапиться, його не обмануть: товари, які він купує, будуть належної якості, а його гроші будуть витрачені за призначенням . Станом на 1 січня 2018 р. В Україні функціонувало понад 12 тисяч підприємств ресторанного господарства( у т.ч. 2040 підприємств – у місті Києві). Загальний обсяг товарообороту ресторанного господарства у 2018 р. Досяг показника понад 46,1 млрд.грн, що порівняно із загальним обсягом роздрібного товарообороту складає понад 6,5%. Таким чином ресторанне господарство в україні є економічно потужним та соціально значущим. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико- методологічних засад формування та розширення присутності брендів у галузі ресторанного господарства , оцінка працездатності та ефективності бренду на ринку України. У зв’язку з визначеною метою у роботі поставлені наступні завдання: - Дослідити теоретичні основи поняття «бренд» та його структурні компоненти; - відслідкувати технологію створення образу «бренду» та створити модифіковану карту бренду для ресторану; - охарактеризувати особливості розширення брендів на міжнародному ринку ресторанного господарства; - дослідити розвиток міжнародного бренду на прикладі ПІІ «МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД»; - надати шляхи розширення присутності міжнародних ресторанних брендів на ринку України.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: професор, д. е. н. Жаворонкова Галина Василівна. 
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52885
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки
Наукові праці студентів НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2020_051_Тищенко А.О.pdf3.46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.