Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович
dc.contributor.authorWalid, Atia
dc.date.accessioned2021-11-01T09:55:55Z-
dc.date.available2021-11-01T09:55:55Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53046-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherBaltic Journal of Economic Studies
dc.titleAssessment of marketing activity management in territorial units: theoretical-methodological approachuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityМаркетинг територійuk_UA
dc.identifier.doi10.30525/2256-0742/2018-4-4-326-333
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BJES № 4_4(2)_2018.pdf2.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.