Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53102
Назва: Мас-медіа в культурі нового часу
Автори: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: мас-медіа
медіакультура
новий час
соціокультурне буття
Дата публікації: 2012
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Ороховська Л. А. Мас-медіа в культурі нового часу / Л. А. Ороховська // Вісник національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія : зб. наук. праць. — К. : НАУ, 2012. — № 1 (15). — С. 123—127.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується феномен мас-медіа в культурі Нового часу та аналізуються зв'язки між змінами способів комунікації та суспільно-політичним життям людства.
В статье исследуется феномен масс-медиа в культуре Нового времени и анализируются связи между изменениями способов коммуникации и общественно-политической жизнью человечества.
In the article the author examines the phenomenon of mass media in the culture of New time epoch and analyzes the connection between the changes of ways of communication and social-political life of mankind.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53102
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ороховська Л. А. Мас-медіа в культурі нового часу.pdf233.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.