Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53258
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Богдан Петрович-
dc.date.accessioned2021-11-25T06:58:52Z-
dc.date.available2021-11-25T06:58:52Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53258-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.uk_UA
dc.description.abstractДинаміка польоту літака або аеромеханіка вивчає траєкторії руху літака, а також питання стійкості і керованості його руху. Дослідження траєкторних задач проводиться в припущенні, що літак це матеріальна точка, яка здійснює рух під дією сил, прикладених до всього літака. При дослідження стійкості і керованості літак розглядається як матеріальне тіло, що рухається під дією моментів цих сил. Бічний рух літака - це поступальний рух його центру мас в напрямку, перпендикулярному його площині симетрії ХОУ, а також обертальний рух щодо центру мас навколо осей ОХ і ОУ. Нехай вихідним незбуреним рухом літака є прямолінійний усталений горизонтальний політ, а всі сили і моменти, що діють на літак в польоті взаємно врівноважені при відсутності керуючих впливів і зовнішніх збурень. Якщо до літака докласти керуючий вплив або зовнішнє збурення, що викликають його обертання навколо осей ОХ або ОУ, або зміщення уздовж осі OZ, то бічний рух літака стане вимушеним, а після зняття керуючого впливу або зовнішнього обурення- власним. З огляду на те що бічний рух супроводжується обертанням щодо двох осей, воно в деякому сенсі складніше, ніж поздовжнє. У загальному випадку при досить великих збуреннях бічний рух викликає істотну зміну параметрів поздовжнього руху, тобто збурений рух літака приймає просторовий характер. Для того щоб розглядати бічний рух ізольовано від поздовжнього, збурення повинні бути малі, тоді бічний і поздовжній рух незалежні один від одного.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectрисканняuk_UA
dc.subjectкренuk_UA
dc.subjectMATLABuk_UA
dc.subjectпередавальна функціяuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт підсиленняuk_UA
dc.subjectзакон управлінняuk_UA
dc.subjectкеруючий впливuk_UA
dc.subjectдатчик кутової швидкостіuk_UA
dc.subjectчастотні характеристикиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleСистема управління рухом никання літака з пілотом в замкнутому контуріuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аерокосмічних систем управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФАЕТ_151_2021_Панченко_Богдан_Петрович.pdfдипломна робота2.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.