Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53391
Название: Бізнес-планування маркетингової діяльності В умовах мінливості зовнішнього середовища
Авторы: Джабієв, Алі Джаваншир огли
Ключевые слова: бізнес планування
маркетинг
маркетингова діяльність
зовнішнє середовище
економічна система
конкуренція
Дата публикации: 21-окт-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Джабієв А. Д. Бізнес-планування маркетингової діяльності В умовах мінливості зовнішнього середовища // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 58-59
Краткий осмотр (реферат): В роботі визначено актуальні питання сучасного розвитку економіки України в умовах трансформацій та мінливості зовнішнього середовища та розглядаються теоретичні питання щодо забезпечення бізнес-планування маркетингової діяльності підприємства, що зумовлюють стан та спрямованість розвитку ефективної діяльності підприємства
Описание: 1. Борисенко О.С., Шевченко А.В., Нетребко М. В. Методичне забезпечення підготовки бізнес-плану як ключового складника стратегічного управління діяльністю підприємства. Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. пр. Випуск 1(75)/2020. Ч.1. С. 90-97. 2. Кривонос А. Бізнес-планування на підприємстві: навч. посіб. Міжрегіональна академія управління персоналом. К.: МАУП, 2005. 159 с 3. Семенюк С. Маркетингове планування діяльності підприємств. Галицький економічний вісник. 2010. №1(26). 84 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53391
Располагается в коллекциях:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Джабієв.pdfТези конференції265.72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.