Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53995
Назва: Моніторинг адаптації суб’єктів освітнього процесу у вищій школі до роботи і навчання в умовах пандемії COVID-19
Автори: Ковтун, Олена Віталіївна
Ключові слова: пандемія COVID-19
вплив
перехід до дистанціних форм навчання
моніторинг
Дата публікації: 20-лис-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : зб. наук. праць / за заг. ред. О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – 397с.
Короткий огляд (реферат): Пандемія COVID-19 стала викликом, який зумовив необхідність стрімкого внесення змін в організацію освітнього процесу в закладах вищої освіти. Всі учасники освітнього процесу (адміністративний персонал, викладачі, студенти) повинні були адаптуватися до нових освітніх реалій. Моніторинг рівня адаптації сприятиме виокремленню недоліків для їх усунення та накопиченню позитивного досвіду для його поширення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53995
ISSN: 978-617-7990-01-6
Розташовується у зібраннях:Матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Подолання мовних і комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковтун.docx18.85 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.