Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54330
Title: Комунікативна роль інституту туризму в сучасному суспільстві
Authors: Саладіс, Інна Владиславівна
Keywords: інститут туризму
дипломна робота
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Саладіс І.В. Комунікативна роль інституту туризму в сучасному суспільстві. – Кваліфікаційна магістерська робота на правах рукопису.- НАУ. Київ. 2021 р. - 98 с.,
Abstract: У роботі уточнено специфіку туризму як соціального інституту в контексті процесу його становлення; проаналізовано специфічні форми комунікації у діяльності соціального інституту туризму; з’ясовано проблемне поле комунікативних процесів міжнародного та внутрішнього туризму; проведено аналіз потенціалу туризму у реалізації Цілей сталого розвитку; розкрито потенціал внутрішнього туризму для виведення України на траєкторію сталого розвитку; показано, що брендинг — ефективний комунікативний механізм підвищення привабливості туристської дестинації в умовах реалізації Цілей сталого розвитку.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 25.05.2021р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник: к.філос.н., доцент Абисова М.А.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54330
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cаладіс кваліфікаційна робота.pdfКваліфікаційна робота1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.