Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54330
Назва: Комунікативна роль інституту туризму в сучасному суспільстві
Автори: Саладіс, Інна Владиславівна
Ключові слова: інститут туризму
дипломна робота
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Саладіс І.В. Комунікативна роль інституту туризму в сучасному суспільстві. – Кваліфікаційна магістерська робота на правах рукопису.- НАУ. Київ. 2021 р. - 98 с.,
Короткий огляд (реферат): У роботі уточнено специфіку туризму як соціального інституту в контексті процесу його становлення; проаналізовано специфічні форми комунікації у діяльності соціального інституту туризму; з’ясовано проблемне поле комунікативних процесів міжнародного та внутрішнього туризму; проведено аналіз потенціалу туризму у реалізації Цілей сталого розвитку; розкрито потенціал внутрішнього туризму для виведення України на траєкторію сталого розвитку; показано, що брендинг — ефективний комунікативний механізм підвищення привабливості туристської дестинації в умовах реалізації Цілей сталого розвитку.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 25.05.2021р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник: к.філос.н., доцент Абисова М.А.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54330
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cаладіс кваліфікаційна робота.pdfКваліфікаційна робота1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.