Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлухенька, Марина Вікторівна-
dc.contributor.authorГлухенькая, Марина Викторовна-
dc.contributor.authorGlukhenkaya, Marina Viktorovna-
dc.date.accessioned2022-02-15T12:10:55Z-
dc.date.available2022-02-15T12:10:55Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54380-
dc.descriptionРобоча програма навчальної дисципліни розроблена на основі "Методичних реклмендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання", затверджених наказом ректора від 29.04. 2021 № 249/од, та відповіних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractНавчальна дисципліна є теоретичною і практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі реклами і зв'язків з громадськістю. Метою викладання дисципліни є засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегійі формування практичних навичок управліня стратегічною маркетинговою діяльністю підпиємства. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є вивчення сукупності й сфери стратегічного маркетингу; маркетингового сердовища та його впливу на стратегічну діяльність підприємства; набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу; проектування маркетингових стратегій.uk_UA
dc.description.abstractУчебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующих профиль специалиста в области рекламы и связей с общественностью. Целью преподавания дисциплины является усвоение теоретических знаний по маркетинговым стратегиям и формирование практических навыков управления стратегической маркетинговой деятельностью предприятия. Задачами исследования учебной дисциплины является исследование совокупности и сферы стратегического маркетинга; маркетинговой среды и еe влияния на стратегическую деятельность предприятия; приобретение умений маркетингового стратегического анализа; проектирование маркетинговых стратегий.uk_UA
dc.description.abstractThe academic discipline is the theoretical and practical basis of the totality of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of advertising and public relations. The purpose of teaching the discipline is the assimilation of theoretical knowledge on marketing strategies and the formation of practical skills in managing the strategic marketing activities of an enterprise. The objectives of the study of the academic discipline is to study the totality and scope of strategic marketing; marketing environment and its impact on the strategic activities of the enterprise; acquisition of marketing strategic analysis skills; designing marketing strategies.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectтактикаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectсегментuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectцелевая аудиторияuk_UA
dc.subjectтактикаuk_UA
dc.subjectрынокuk_UA
dc.subjectсегметuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectthe target audienceuk_UA
dc.subjecttacticsuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectsegmentuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс "Стратегічний маркетинг"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс "Стратегический маркетинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational-methodical complex "Strategic marketing"uk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скан РП_Стратегічний маркетинг.pdfРобоча програма "Стратегічний маркетинг"48.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.