Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54380
Назва: Навчально-методичний комплекс "Стратегічний маркетинг"
Інші назви: Учебно-методический комплекс "Стратегический маркетинг"
Educational-methodical complex "Strategic marketing"
Автори: Глухенька, Марина Вікторівна
Глухенькая, Марина Викторовна
Glukhenkaya, Marina Viktorovna
Ключові слова: маркетинг
стратегія
цільова аудиторія
тактика
ринок
сегмент
маркетинг
стратегия
целевая аудитория
тактика
рынок
сегмет
marketing
strategy
the target audience
tactics
market
segment
Дата публікації: лют-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Навчальна дисципліна є теоретичною і практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі реклами і зв'язків з громадськістю. Метою викладання дисципліни є засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегійі формування практичних навичок управліня стратегічною маркетинговою діяльністю підпиємства. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є вивчення сукупності й сфери стратегічного маркетингу; маркетингового сердовища та його впливу на стратегічну діяльність підприємства; набуття вмінь маркетингового стратегічного аналізу; проектування маркетингових стратегій.
Учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующих профиль специалиста в области рекламы и связей с общественностью. Целью преподавания дисциплины является усвоение теоретических знаний по маркетинговым стратегиям и формирование практических навыков управления стратегической маркетинговой деятельностью предприятия. Задачами исследования учебной дисциплины является исследование совокупности и сферы стратегического маркетинга; маркетинговой среды и еe влияния на стратегическую деятельность предприятия; приобретение умений маркетингового стратегического анализа; проектирование маркетинговых стратегий.
The academic discipline is the theoretical and practical basis of the totality of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of advertising and public relations. The purpose of teaching the discipline is the assimilation of theoretical knowledge on marketing strategies and the formation of practical skills in managing the strategic marketing activities of an enterprise. The objectives of the study of the academic discipline is to study the totality and scope of strategic marketing; marketing environment and its impact on the strategic activities of the enterprise; acquisition of marketing strategic analysis skills; designing marketing strategies.
Опис: Робоча програма навчальної дисципліни розроблена на основі "Методичних реклмендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання", затверджених наказом ректора від 29.04. 2021 № 249/од, та відповіних нормативних документів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54380
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан РП_Стратегічний маркетинг.pdfРобоча програма "Стратегічний маркетинг"48.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.