Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54395
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШирокова-Мурараш, Ольга Генадіївна-
dc.contributor.authorШирокова-Мурараш, Ольга Геннадиевна-
dc.contributor.authorShirokova-Murarash, Olga Gennadievna-
dc.date.accessioned2022-02-16T11:41:27Z-
dc.date.available2022-02-16T11:41:27Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54395-
dc.description.abstractМетою викладання дисцспліни є ознайомлення студентів з основами правового регулювання рекламної діяльності та піару; формування необхідних знань у сфері рекламного та інфомаційного законодавства України та міжнародного права. Завданням курсу є оволодіння студентами теоретичними знаннями у сфері правового регулювання діяльності, пов'язаної з рекламою та зв'язками з громадськістю; дослідити практику регулювання правових проблем у рекламній та інформаційній діяльності шляхом аналізу комплексу законодавчих актів; розглянути сутність відповідальності за порушення законодавства про рекламу і інформацію.uk_UA
dc.description.abstractЦелью преподавания дисциплины является ознакомление студентов с основами правового регулирования рекламной деятельности и пиара; формирование необходимых знаний в сфере рекламного и информационного законодательства и международного права. Задачей курса является овладение студентами теоретическими знаниями в сфере правового регулирования деятельности, связанной с рекламой и связями с общественностью; исследовать практику регулирования правовых проблем в рекламной и информационной деятельности путем анализа комплекса законодательных актов; рассмотреть сущность ответственности за нарушение законодательства о рекламе и информации.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of teaching the discipline is to familiarize students with the basics of legal regulation of advertising and PR; formation of the necessary knowledge in the field of advertising and information legislation and international law. The objective of the course is to provide students with theoretical knowledge in the field of legal regulation of activities related to advertising and public relations; explore the practice of regulating legal problems in advertising and information activities by analyzing a set of legislative acts; to consider the essence of responsibility for violation of the legislation on advertising and information.uk_UA
dc.description.sponsorshipНавчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі журналістики та реклами. Дисципліна структурована за модульним принципом і складається з одного модуля. Зміст дисципліни: загальна характеристика, основні поняття та джерела права в галузі реклами. Види і засоби реклами. Рекламодавець, рекламне агенсво, рекламна кампанія. Етапи ефективності рекламної комунікації. Законодавче регулювання реками у ЗМІ. Недобросовісна реклама. Види порушень рекламного законодавства. Правове регулювання відповідальності за порушеня законодавства у галузі реклами. Основи інформаційного законодавства країн світу та України. Порушення законодавства у сфері піар-діяльності та інформаційного права.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectправоuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectзв'язки з громадськістюuk_UA
dc.subjectзаконuk_UA
dc.subjectспоживачіuk_UA
dc.subjectсуб'єктuk_UA
dc.subjectсвязи с общественностьюuk_UA
dc.subjectпотребителиuk_UA
dc.subjectсубъектuk_UA
dc.subjectlawuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectconsumersuk_UA
dc.subjectsubjectuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Право в галузі реклами і зв'язків з громадськістю"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс учебной дисциплины "Право в сфере рекламы и связей с общественностью"uk_UA
dc.title.alternativeEducational-methodical complex of the academic discipline "Advertising and public relations law"uk_UA
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Скан РП_Право в галузі реклами та PR.pdfРобоча програма "Право в галузі реклами і зв'язків з громадськістю"50.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.