Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54461
Название: Ігровий додаток у середовищі Unity 3D
Авторы: Кебкал, Аліна Сергіївна
Ключевые слова: дипломна робота
гра
графічний інтерфейс
движок
середовище розробки
C#
дослідження ігрової індустрії
Unity 3D
Дата публикации: 31-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Світове суспільство еволюціонувало. Наші технологічні досягнення привели нас до того що зараз ми маємо цілий світ у наших руках. Інтернет, безумовно, надав нам різноманітні можливості та доступ до великої кількості інформації. Телефони та ноутбуки допомагають залишатися на зв'язку. Телефон для кожного з нас – велика частина життя. Фотографії зберігаються в Інтернеті, контакти – на хмарному сервісі, програми в соціальних мережах завжди доступні. Наш сьогоднішній світ безперечно цифровий. Нові технології – від соціальних медіа та систем GPS до штучного інтелекту – роблять планету, на якій ми живемо, абсолютно новою і створюють новий цифровий світ. Ігрова індустрія багатогранна та відкрита для нових ідей, технологій та досягнень. На сьогоднішній день ігри – це не тільки спосіб цікаво провести час, це яскраві емоції, враження, незабутній досвід, це спільноти, що стрімко розвиваються, це професія і це спорт. Розробка ігор – це мистецтво. Люди грають в ігри не стільки для самої гри, скільки для досвіду, який гра створює: захоплюючий прилив адреналіну, загадкові пригоди, психологічний виклик. Люди грають в ігри, щоб створити короткочасні емоції та переживання, чи подолають вони складні ігрові виклики, шукаючи позбавлення від щоденних турбот. Інформаційні технології, з одного боку, ускладнили життя сучасних маркетологів, ввівши нові терміни, поняття та визначення, нові методи і принципи роботи, а з іншого – надали нові можливості, розширивши межі діяльності компаній. Актуальність теми дипломної роботи полягає в тому, що з розвитком інформаційних технологій необхідно створювати нові програмні продукти, що будуть розвивати ігровий ринок та індустрію розваг в цілому. На сьогоднішній день є багато технічних можливостей для створення багатоплатформених ігор для різних ігрових девайсів, що дозволяє запускати програмний продукт у сегменті ринку, що росте і розвивається найшвидше у світі. 8 Об’єктом дослідження є технології розробки та впровадження ігрових програмних продуктів. Предметом дослідження є комп’ютерна гра. Комп’ютерна гра – це тип відеоігор, в які грають на персональному комп’ютері (ПК), а не на ігровій консолі чи аркадному автоматі. Це обумовлено рядом причин, досліджених у дипломній роботі. Гра, як і будь-який програмний продукт проходить певні визначені етапи від задумки до готового продукту та має свої особливості щодо створення та реалізації. Мета дипломної роботи: проектування ігрового процесу і здійснення етапів розробки комп’ютерної гри. Для досягнення мети дипломної роботи поставлено такі завдання : • дослідити ринок ігрової індустрії; • дати характеристику основним програмним засобам для створення ігор; • проаналізувати основні етапи створення комп’ютерної гри; • на основі даних аналізу, розробити комп’ютерну гру.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора № 311/од від 27.05.2021р. "Про розміщення кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти в репозитарій університету". Науковий керівник: к.т.н., доцент Колісник Олена Василівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54461
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФККПІ_2021_122_Кебкал_А_С.pdfДипломна робота4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.