Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54869
Назва: Навчально методичний комплекс з дисципліни «3D-технології в мультимедіа» Магістр
Інші назви: Educational and methodical complex on the subject "3D-technologies in multimedia"
Автори: Чаплінський, Юрій Петрович
Ключові слова: метод Z-буфера
робоча програма
Z-buffer method
work program
проекції
projections
3D мультимедіа
3D multimedia
3D друк
3D printing
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дисципліна «3D-технології в мультимедіа» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі видавництва і поліграфії. Метою викладання дисципліни є забезпечення студентів базовими знаннями з використання сучасних наукових концепцій, понять, термінів, принципів, методів та методологій 3D мультимедійних технологій. Завданнями навчальної дисципліни є: • засвоєння принципів 3D мультимедійних технологій; • оволодіння технологіями побудови об’єктів 3D графіки, 3D відео, 3D анімації, 3D друку та 3D звуку; • формування вміння реалізацій проектів за допомоги 3D мультимедійних технологій; • оволодіння сучасними програмними засобами реалізації 3D мультимедійних технологій; • оволодіння особливостями та відмінностями сучасних 3D мультимедійних технологій; • розвиток у студентів здатності визначення принципів, підходів та методів до використання засобів 3D мультимедійних технологій для розв'язання задач, що пов’язані з мультимедіа.
The discipline "3D-technologies in multimedia" is a theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of publishing and printing. The purpose of teaching the discipline is to provide students with basic knowledge of modern scientific concepts, concepts, terms, principles, methods and methodologies of 3D multimedia technologies. The objectives of the discipline are: • mastering the principles of 3D multimedia technologies; • mastering the technologies of building objects of 3D graphics, 3D video, 3D animation, 3D printing and 3D sound; • formation of project implementation skills with the help of 3D multimedia technologies; • mastering modern software tools for implementing 3D multimedia technologies; • mastering the features and differences of modern 3D multimedia technologies; • development of students' ability to determine the principles, approaches and methods of using 3D multimedia technologies to solve problems related to multimedia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54869
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_186 3D_ТвМ 21.pdfРобоча програма магістр738.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Силабус 3D_ТвМ маг.pdfСилабус209.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.