Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54989
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРахманов, Віталій Олегович-
dc.contributor.authorRakhmanov, Vitaly-
dc.date.accessioned2022-06-09T19:10:31Z-
dc.date.available2022-06-09T19:10:31Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationРахманов В.О. Використання голографічних технологій навчання для підготовки майбутніх інженерів у технічному університеті / В. Рахманов // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 76-77uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54989-
dc.description.abstractВикористання голографічних технологій навчання доречно застосовувати у навчальному процесі як складову підготовки майбутніх інженерів в технічному університеті, що дозволяє науково-педагогічним працівникам і студентам активізувати пізнавальну діяльність. Голографія — це метод запису, відтворення і перетворення хвильових полів, заснованих на інтерференції коливань відповідного діапазону частот, що дозволяє на світлочутливій поверхні отримати повну інформацію про об’ємне зображення об’єкта. За допомогою голографічних технологій навчання є об'ємне, багатовимірне здобуття знань, що відповідає особливостям сприйняття навчального матеріалу для набуття інтегративних компетентностей. Крім того, існують голограми, до яких можна доторкнутись і відчути їх. Ця голограма базується на фемтосекундній лазерній технології, яка здійснює перемішування частинок у повітрі у певній точці простору, створюючи при цьому потрібне зображення. При фокусуванні лазера відбувається іонізація повітря, з'являється світловипромінювальна плазма. Головною перевагою голограми є можливість, торкнувшись зображення, відчути його як твердий предмет. Телефон з голографічним екраном є незамінним інструментом у сфері освіти. За допомогою голографічного проектора існує можливість показувати голограми на 360 градусів і дозволяє взаємодіяти з ними: обертати, збільшувати і зменшувати, дивитися всередині.uk_UA
dc.description.abstractWith the help of holographic technologies future engineers apply the acquired prior knowledge with their practical skills to solve educational problems to achieve educational goals. During such training on the basis of virtualization, the future engineer acquires important skills such as teamwork, leadership, communication, professional decision-making, prioritization and process management, developing resilience to stress. Practical classes can be carried out individually or in a team, which leads to cooperation and exchange of knowledge. With the development of such technologies, the possibilities of active interaction with technological applications and facilitating access to information, exchange of ideas, exchange of knowledge and content creation increase. Digital learning, which attracts future engineers to an interactive and independent process of acquiring competencies, promotes the activation of cognitive activity in higher education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectголографічні технологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні інженериuk_UA
dc.subjectпідготовки майбутніх інженерівuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectтехнічний університетuk_UA
dc.subjectholographic technologiesuk_UA
dc.subjectfuture engineersuk_UA
dc.subjecttraining of future engineersuk_UA
dc.subjectlearning processuk_UA
dc.subjecttechnical universityuk_UA
dc.titleВикористання голографічних технологій навчання для підготовки майбутніх інженерів у технічному університетіuk_UA
dc.title.alternativeUsing holographic learning technologies to train future engineers at a technical universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рахманов В..pdfстаття196.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.