Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54989
Назва: Використання голографічних технологій навчання для підготовки майбутніх інженерів у технічному університеті
Інші назви: Using holographic learning technologies to train future engineers at a technical university
Автори: Рахманов, Віталій Олегович
Rakhmanov, Vitaly
Ключові слова: голографічні технології
майбутні інженери
підготовки майбутніх інженерів
навчальний процес
технічний університет
holographic technologies
future engineers
training of future engineers
learning process
technical university
Дата публікації: кві-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Рахманов В.О. Використання голографічних технологій навчання для підготовки майбутніх інженерів у технічному університеті / В. Рахманов // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 76-77
Короткий огляд (реферат): Використання голографічних технологій навчання доречно застосовувати у навчальному процесі як складову підготовки майбутніх інженерів в технічному університеті, що дозволяє науково-педагогічним працівникам і студентам активізувати пізнавальну діяльність. Голографія — це метод запису, відтворення і перетворення хвильових полів, заснованих на інтерференції коливань відповідного діапазону частот, що дозволяє на світлочутливій поверхні отримати повну інформацію про об’ємне зображення об’єкта. За допомогою голографічних технологій навчання є об'ємне, багатовимірне здобуття знань, що відповідає особливостям сприйняття навчального матеріалу для набуття інтегративних компетентностей. Крім того, існують голограми, до яких можна доторкнутись і відчути їх. Ця голограма базується на фемтосекундній лазерній технології, яка здійснює перемішування частинок у повітрі у певній точці простору, створюючи при цьому потрібне зображення. При фокусуванні лазера відбувається іонізація повітря, з'являється світловипромінювальна плазма. Головною перевагою голограми є можливість, торкнувшись зображення, відчути його як твердий предмет. Телефон з голографічним екраном є незамінним інструментом у сфері освіти. За допомогою голографічного проектора існує можливість показувати голограми на 360 градусів і дозволяє взаємодіяти з ними: обертати, збільшувати і зменшувати, дивитися всередині.
With the help of holographic technologies future engineers apply the acquired prior knowledge with their practical skills to solve educational problems to achieve educational goals. During such training on the basis of virtualization, the future engineer acquires important skills such as teamwork, leadership, communication, professional decision-making, prioritization and process management, developing resilience to stress. Practical classes can be carried out individually or in a team, which leads to cooperation and exchange of knowledge. With the development of such technologies, the possibilities of active interaction with technological applications and facilitating access to information, exchange of ideas, exchange of knowledge and content creation increase. Digital learning, which attracts future engineers to an interactive and independent process of acquiring competencies, promotes the activation of cognitive activity in higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54989
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рахманов В..pdfстаття196.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.