Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55010
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колісниченко, Анна Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Харицька, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-12T16:45:56Z | - |
dc.date.available | 2022-06-12T16:45:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Харицька С. В., Колісниченко А. В. Інтенсифікація концепції інклюзії в сучасних соціально-педагогічних доктринах та літературних студіях дизабіліті / С. В. Харицька, А. В. Колісниченко // Актуальні питання гуманітарних наук. – Випуск 47. Том 1– Дрогобич, 2022. – С. 207-213. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55010 | - |
dc.description.abstract | Стаття розглядає концептосферу ненормативної тілесності в соціальній, педагогічно-методичній, культурній, комунікативній та літературній площинах. Демократичне суспільство прагне виключити дискримінацію дітей в будь-яких її проявах. Прав людини не повинні бути позбавлені інваліди, чиї можливості та потреби відрізняються від загальноприйнятих норм. Діти-інваліди особливо потребують підтримки, турботи та прийняття суспільством. Дана ідеологія стала основою для інклюзивної освіти. Україна починає процес соціалізації таких дітей, які у майбутньому мають навчитися жити у суспільстві. Технології в інклюзії – це методики, за якими створюють комфортні умови для навчання дітей з різними можливостями. Основна їхня ідея – постійний моніторинг за взаємодією учня та створених умов, своєчасне усунення бар'єрів за допомогою всіх учасників, включаючи батьків. Для навчання дітей з обмеженими можливостями обов'язково використовується різні дидактичні набори фігур, букв, тварин, інших елементів. Навчаючись в ігровій формі, діти не втрачають інтерес, увагу, швидше показують результати. Надзвичайно важливою є оцінка методів інклюзивної освіти. Загальна або інтегральна оцінка – підсумок всіх робіт у вигляді загального звіту (презентації, виставки, портфоліо) та диференційована оцінка – аналіз ефективності окремих процесів самооцінка і самоаналіз – визначення міри усвідомленості кожним учнем його індивідуального процесу навчання. Важливе завдання у створенні толерантного ставлення суспільства до Інших стоїть перед авторами художніх творів, які мають не лише звернути увагу на саме існування людей з вадами, але й викликати в читача позитивний (толерантний) емотивний відгук. Відносно нещодавно активна увага почала привертатися до студій дизабілиті, почали з’являтися програмні твори, де головними героями стали люди з фізичними вадами. І такі персонажі наразі не виконують функцію нагнітання страху в читача, а навпаки демонструють можливість життя в гармонії з суспільством. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | студії дизабілиті | uk_UA |
dc.subject | ненормативна тілесність | uk_UA |
dc.subject | інвалідність | uk_UA |
dc.subject | толерантність | uk_UA |
dc.title | Інтенсифікація концепції інклюзії в сучасних соціально-педагогічних доктринах та літературних студіях дизабіліті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Інтенсифікація концепції інклюзії в сучасних соціально-педагогічних .pdf | 508.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.