Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55010
Название: | Інтенсифікація концепції інклюзії в сучасних соціально-педагогічних доктринах та літературних студіях дизабіліті |
Авторы: | Колісниченко, Анна Віталіївна Харицька, Світлана Василівна |
Ключевые слова: | інклюзія студії дизабілиті ненормативна тілесність інвалідність толерантність |
Дата публикации: | 2022 |
Издательство: | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка |
Библиографическое описание: | Харицька С. В., Колісниченко А. В. Інтенсифікація концепції інклюзії в сучасних соціально-педагогічних доктринах та літературних студіях дизабіліті / С. В. Харицька, А. В. Колісниченко // Актуальні питання гуманітарних наук. – Випуск 47. Том 1– Дрогобич, 2022. – С. 207-213. |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття розглядає концептосферу ненормативної тілесності в соціальній, педагогічно-методичній, культурній, комунікативній та літературній площинах. Демократичне суспільство прагне виключити дискримінацію дітей в будь-яких її проявах. Прав людини не повинні бути позбавлені інваліди, чиї можливості та потреби відрізняються від загальноприйнятих норм. Діти-інваліди особливо потребують підтримки, турботи та прийняття суспільством. Дана ідеологія стала основою для інклюзивної освіти. Україна починає процес соціалізації таких дітей, які у майбутньому мають навчитися жити у суспільстві. Технології в інклюзії – це методики, за якими створюють комфортні умови для навчання дітей з різними можливостями. Основна їхня ідея – постійний моніторинг за взаємодією учня та створених умов, своєчасне усунення бар'єрів за допомогою всіх учасників, включаючи батьків. Для навчання дітей з обмеженими можливостями обов'язково використовується різні дидактичні набори фігур, букв, тварин, інших елементів. Навчаючись в ігровій формі, діти не втрачають інтерес, увагу, швидше показують результати. Надзвичайно важливою є оцінка методів інклюзивної освіти. Загальна або інтегральна оцінка – підсумок всіх робіт у вигляді загального звіту (презентації, виставки, портфоліо) та диференційована оцінка – аналіз ефективності окремих процесів самооцінка і самоаналіз – визначення міри усвідомленості кожним учнем його індивідуального процесу навчання. Важливе завдання у створенні толерантного ставлення суспільства до Інших стоїть перед авторами художніх творів, які мають не лише звернути увагу на саме існування людей з вадами, але й викликати в читача позитивний (толерантний) емотивний відгук. Відносно нещодавно активна увага почала привертатися до студій дизабілиті, почали з’являтися програмні твори, де головними героями стали люди з фізичними вадами. І такі персонажі наразі не виконують функцію нагнітання страху в читача, а навпаки демонструють можливість життя в гармонії з суспільством. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55010 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інтенсифікація концепції інклюзії в сучасних соціально-педагогічних .pdf | 508.19 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.