Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55021
Title: Інноваційний маркетинг туристичного підприємства (на прикладі Join-Up)
Authors: Ковальчук, Христина Романівна
Keywords: дипломна робота
туризм
туристичне підприємство
маркетинг туризму
інновації
інноваційний маркетинг
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ковальчук Х.Р. Інноваційний маркетинг туристичного підприємства (на прикладі Join-Up). - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 60 с.
Abstract: Дане дослідження - обґрунтування сутності процесу організації та впровадження інноваційного маркетингу у сфері туризму, а також виявлення проблем та створення заходів щодо удосконалення, підвищення ефективності інноваційного маркетингу на підприємствах. Пропозиції дипломної роботи щодо впровадження інструментів інноваційного маркетингу доведені до рівня рекомендацій та можуть бути використанні на підприємстві різних туроператорів, зокрема «Join-UP!».
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Мархонос Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55021
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_242_Ковальчук.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.