Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55021
Название: Інноваційний маркетинг туристичного підприємства (на прикладі Join-Up)
Авторы: Ковальчук, Христина Романівна
Ключевые слова: дипломна робота
туризм
туристичне підприємство
маркетинг туризму
інновації
інноваційний маркетинг
Дата публикации: июн-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ковальчук Х.Р. Інноваційний маркетинг туристичного підприємства (на прикладі Join-Up). - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 60 с.
Краткий осмотр (реферат): Дане дослідження - обґрунтування сутності процесу організації та впровадження інноваційного маркетингу у сфері туризму, а також виявлення проблем та створення заходів щодо удосконалення, підвищення ефективності інноваційного маркетингу на підприємствах. Пропозиції дипломної роботи щодо впровадження інструментів інноваційного маркетингу доведені до рівня рекомендацій та можуть бути використанні на підприємстві різних туроператорів, зокрема «Join-UP!».
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Мархонос Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55021
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФМВ_2022_242_Ковальчук.pdf1.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.